Početna   /  

Pravila trgovine

Uslovi kupovine

Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. CITUS  d.o.o. (u daljem tekstuprodavac) Internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korišćenje, a prema sljedećim uslovima i pravilima.

Prodavac je CITUS  d.o.o., a kupac je posjetilac ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavcu te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem.

NARUČIVANJE

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.

Sve cijene izražene su u evrima(€), sa PDV-om.

Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te postavljanjem istog u elektronsku korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

 

Načini plaćanja

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama - VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Hipotekarnom Bankom i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana, novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Zaštita podataka kartice

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Izjava o prikupljanju ličnih podataka

Obavezujemo se pružati zaštitu ličnih podataka kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; Informišemo kupce o načinu korišćenja prikupljenih podataka, redovno dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo službenicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši službenici i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Isporuka robe

Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposleni firme koja vrši dostavu). Prodavac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tokom dostave.

Ako kupac ne primi robu, ili obavještenje o isporuci, nakon što je poslata, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala nova pošiljka.

Ako kupac odbije da primi robu koju je naručio prodavac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Prodavac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada dobije potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon primanja te potvrde prodavac se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.

Nakon što dostavljač (firma koja vrši dostavu) primi pošiljku od strane prodavca, prodavac više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do sprata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prevozničkih firmi koje obavljaju usluge transporta.

Molimo kupce da prilikom plaćanja pouzećem pripreme tačan iznos računa.

NEDELJOM NE VRŠIMO ISPORUKU ROBE.

Reklamacije i povraćaj

Prodavac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.olympicshop.me. Slika koja ilustrije proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment. 

Prodavac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domenu dostavljača (firma koja obavlja poslove dostave proizvoda).

Svaki kupac ima pravo da odustane od već kupljene robe. Kupac može odustati od kupljene robe u roku od 12 sati od momenta kupovine robe, i u tom slučaju kupcu će se vratiti novac.

Sva pitanja i prijave u vezi reklamacija na robu i usluge kupac može slati na e-mail adresu prodaja@olympicshop.me

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Reklamacioni period traje do 7 radnih dana. Svaku reklamaciju prodavac je dužan da riješi u ovom periodu.

Izjava o konverziji valuta prilikom online plaćanja

Izjava o konverzijama - Sva plaćanja će biti obavljena u eurima ( € ). Ukoliko se plaćanje obavlja platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, iznos transakcije će biti konvertovan u lokalnu valutu korisnika kartice, prema kursu karticnih kuca Visa/Mastercard.

 Please note that all payments will be effected in Euro (EUR). If the payment is done using foreign issuers payment cards, total amount of transaction will be converted into bank settlement currency, according to the current exchange rate of Visa/Mastercard.